Rigtig hyggeligt sted med mulighed for at spise inde og ude. Lækkert kebabkød, som er frisk. En rigtig god fyldt durum med massere af kød og friske grøntsager.
Indtast venligst kommentar
Det er den bedste kebab i hele verden med længder. Der er også virkelig god service og stemning, hver gang jeg er der. Alle retterne som der er kan anbefales, men den ret der helt klart står mest ud for mig, er durumen. (gudet)
Indtast venligst kommentar
Klart de bedste kebab og durumruller I vordingborg, ja på hele sydsjælland vil jeg godt tør sige 😊 klart et besøg værd 👍
Indtast venligst kommentar
Det er simpelthen de sødeste to der står i vognen og betjener en🥰🥰 Kebab’en er 10/10!
Indtast venligst kommentar
Meget god mad👍
Svar fra Kebab 38