Dejligt med massere af kød. - Anmeldelse af Kebab 38, Vordingborg | Dagens Menu

  • 24 Juni 2026
  • RATED
    5.0
Rigtig hyggeligt sted med mulighed for at spise inde og ude. Lækkert kebabkød, som er frisk. En rigtig god fyldt durum med massere af kød og friske grøntsager.
Overordnede
Kebab 38 Anmeldelser
Kebab 38 Anmeldelser
Service
Kebab 38 Anmeldelser
Kebab 38 Anmeldelser
Madoplevelser
Kebab 38 Anmeldelser
Kebab 38 Anmeldelser
Værdi for pengene
Kebab 38 Anmeldelser
Kebab 38 Anmeldelser

Svar fra Kebab 38

01 Januar 1970

Kebab 38

Prins Jørgens Alle 3, 4760 Vordingborg

0 Billeder 4 Anmeldelser
Vent venligst ...