Da jeg skulle fejre 70 års fødselsdag bestilte jeg pizzaer hos Flo's til mine børnebørn. Ikke nok med at de var gode og blev leveret, men indehaveren gav mig en kage fordi , det var min fødselsdag.
Tusind tusind tak fra mig og mine børnebørn.🥰
Svar fra Flo´s Pizza
01 Januar 1970