Altså det er ligefør jeg føler mig mærkelig når jeg ser at jeg er den eneste der har anmeldt stedet her i 2026. Der må da være andre gæster der har haft nogle gode madoplevelser som de gerne vil fortælle om. Eller I er måske så begejstrede at i slet ikke kan finde ord for hvor godt det er? :) Uanset hvad må I gerne ytre hvad I kan lide og hvad I ikke så godt kan lide. På den måde bliver stedet endnu mere fantastisk. Så vær ikke generte.....:)
Svar fra Gitte-s Grillbar
01 Januar 1970