Kom nu folkens... - Anmeldelse af Gitte-s Grillbar, Esbjerg | Dagens Menu

Kom nu folkens...
René Henriksen
  • 25 Juni 2026
  • RATED
    5.0
Altså det er ligefør jeg føler mig mærkelig når jeg ser at jeg er den eneste der har anmeldt stedet her i 2026. Der må da være andre gæster der har haft nogle gode madoplevelser som de gerne vil fortælle om. Eller I er måske så begejstrede at i slet ikke kan finde ord for hvor godt det er? :) Uanset hvad må I gerne ytre hvad I kan lide og hvad I ikke så godt kan lide. På den måde bliver stedet endnu mere fantastisk. Så vær ikke generte.....:)
Overordnede
Gitte-s Grillbar Anmeldelser
Gitte-s Grillbar Anmeldelser
Service
Gitte-s Grillbar Anmeldelser
Gitte-s Grillbar Anmeldelser
Madoplevelser
Gitte-s Grillbar Anmeldelser
Gitte-s Grillbar Anmeldelser
Værdi for pengene
Gitte-s Grillbar Anmeldelser
Gitte-s Grillbar Anmeldelser

Svar fra Gitte-s Grillbar

01 Januar 1970

Gitte-s Grillbar

Takeaway

Nyhavnsgade 7, 6700 Esbjerg

1 Billeder 10 Anmeldelser
Vent venligst ...