God mad - Anmeldelse af Gitte-s Grillbar, Esbjerg | Dagens Menu

God mad
Rene Henriksen
  • 23 Juni 2026
  • RATED
    5.0
Nu er det næsten fire år siden jeg sidst skrev en anmeldelse, men jeg vil stadigvæk gerne anbefale stedet til folk. Altid får man god mad og god service. Susan ved godt hvordan man driver en god forretning. Desuden er jeg jo med i flere af hendes billeder og video'er. Det ville jeg ikke være hvis jeg ikke kunne lide stedet. Topkarakter fra mig m d 5 stjerner.
Overordnede
Gitte-s Grillbar Anmeldelser
Gitte-s Grillbar Anmeldelser
Service
Gitte-s Grillbar Anmeldelser
Gitte-s Grillbar Anmeldelser
Madoplevelser
Gitte-s Grillbar Anmeldelser
Gitte-s Grillbar Anmeldelser
Værdi for pengene
Gitte-s Grillbar Anmeldelser
Gitte-s Grillbar Anmeldelser

Svar fra Gitte-s Grillbar

01 Januar 1970

Gitte-s Grillbar

Takeaway

Nyhavnsgade 7, 6700 Esbjerg

1 Billeder 9 Anmeldelser
Vent venligst ...