Nu er det næsten fire år siden jeg sidst skrev en anmeldelse, men jeg vil stadigvæk gerne anbefale stedet til folk. Altid får man god mad og god service. Susan ved godt hvordan man driver en god forretning. Desuden er jeg jo med i flere af hendes billeder og video'er. Det ville jeg ikke være hvis jeg ikke kunne lide stedet. Topkarakter fra mig m d 5 stjerner.
Svar fra Gitte-s Grillbar
01 Januar 1970