Fantastisk lækker frokost og brunch i hyggelige omgivelser. Servicen helt i top og vores booking med 1 glutenfri deltager fik også det mest lækre mad. Brunch med valgfrie retter mv er en fantastisk god løsning, så alle får det de har lyst til.
Har været der flere gange - sidste gang sad vi på den hyggelige terrasse til brunch og mød det hele. Vi kommer igen:)
Svar fra Books & Beans
01 Januar 1970