Torvegade 1, 5000 Odense C
God service og friskt og god mad...
Dejlig mad og fantastisk personale
Park Alle 285, 2605 Brøndby
Mega godt. Har været der flere gange.
Det er altid hyggeligt at besøge Cafe hjulben, og det er lækkert mad
Dessert, Pizzaria, Pizzeria, Lammeretter
Mørkhøjvej 111, 2860 Søborg
Dessert, Italiensk, Kødretter, A La Carte
Østergade 26, 3600 Frederikssund
Dessert, Kinesisk, Kødretter, Buffet
Vestergade 2, 4930 Maribo
Dessert, Tyrkisk, Shawarma, Lammeretter
Jagtvej 119, 2200 København N
Benediktevej 2, 3480 Fredensborg
Har fået min sædvanlige kalvefilet med champignon og gorganzolasause..smager bare død godt..kan klart anbefales..
Super lækre pizzaer!
Dessert, Dansk, Suppe, Friske grøntsager
Drivsåtvej 4 C, 4450 Jyderup
Fantastisk mad og betjening - har været der rigtig mange gange og haft gæster med og alle har være så tilfredse - - deres hjemmelavede forårsruller har alle været meget glade for, de fås ikke bedre siger de - indbagt banan er også populær hos dem jeg har haft med - men syntes alt hvad jeg har fået har været tip top
Super lækker velsmagende mad serveret med et smil .
Strandgade 14, 2791 Dragør
Hyggeligt sted, skøn mad og god betjening. Tak for i aften, vi kommer helt sikkert igen
Dessert, Vegetar, Cafe, Dessert
Godthåbsvej 54, 2000 Frederiksberg
Annexstræde 3, 2500 Valby
Jeg er rigtig ked af at en af jer skønneste medarbejder Paulina (for jeg kan huske pigens navn) arbejder ikke hos Jer længere. Hun var den sejeste og sødeste derind. Pigen lavede bare super god atmosfæren i caféen. Jeg kommer nok tilbage på et tidspunkt, men håber at Jeres andre medarbejder forbedrer sig. :-) Vh. Matias
Ringstedgade 14B, 4700 Næstved
Lækkert
Vi, en familie på 5, har netop besøgt Tatami Sushi i Næstved. Super lækker mad, samt øl og vand. Vi ønsker at supplere med vand, og spørger ind til om en kande vil koste kr 100,-, da et glas vand i menukortet er prissat til kr 20,-, men tjeneren forsikrer, at det ikke er tilfældet. Imidlertid lyder regningen for en kande vand på kr 80,-, da kun 4 ønskede et glas! Vi bemærker det overfor den tjener der modtager betaling, som beklager, og egentlig har mere travlt med at komme videre til næste kunde! Måske I skulle oplære personalet i hvilke priser der er gældende!?