Good food. I like it
Indtast venligst kommentar
Maden er god og velsmagende, til meget rimelige priser,og betjeningen er høflig, smilende,et sted jeg varmt kan anbefale.Mvh Henrik
Log ind
Tilmeld dig
Opret restaurant profil
Kontakt os
Tilføj din restaurant
Svar fra Stenlille Pizzahouse