Japansk, Sushi Ad Libitum, Sushi, Take Away
Fenrisvej 27, 3000 Helsingør
Rigtig god mad og venligt personale.
MR. CHEE WANG HOO CHINA MR. CHEE WANG HOO CHINA SEE YOU - YOU SEE !
Japansk, Take Away, Madudbringning
Bjergegade 22A, 3000 Helsingør
Japansk, Kinesisk, Running sushi, Wok
Humlebæk Center 28c, 3050 Humlebæk
Jaaa spis så meget du kan for 188kr LÆKKERT
Japansk, Kinesisk, Running sushi, Kødretter
Vestergade 9D, 3200 Helsinge
Japansk, Asiatisk, Sushi Ad Libitum, Brunch
Slotsgade 61 , 3400 Hillerød
Meget lækkert og dejligt mad. Har været der flere gange med familie,og altid i top
Bedste sushi i Nordsjælland, for tiden. Friskt. Lækkert og ser flot ud. Sødt og smilende personale.
Japansk, Sushi Ad Libitum, Sushi, Take Away
Helsingørsgade 20, 3400 Hillerød
Jeg elsker deres sushi her. Frisk og lækkert. Ville dog ønske de havde mere vegetar sushi.
Japansk, Vegetar, Skaldyr, Sushi
Søndrejernbanevej 3B, 3400 Hillerød
Her er altid meget travlt i weekend så bestil din mad i god tid. De er de bedste i hillerød og deres personale er meget flinke. man føler sig virkelig godt tilpas her.
Japansk, Sushi Ad Libitum, Sushi, Take Away
Nordre Jernbanevej 44, 3400 Hillerød
Japansk, Sushi Ad Libitum, Wok, Take Away
Slangerupgade 37, st., 3400 Hillerød
Japansk, Kinesisk, Skaldyr, Sushi
Kongevejs-centret 2, 2970 Hørsholm
Japansk, Sushi, Take Away
Rungsted Havn 32, 2960 Rungsted Kyst
Japansk, Kinesisk, Skaldyr, Wok
Hovedgaden 6, 2970 Hørsholm
Fantisk sted, deres running sushi var skøn og vi blev rigtig mætte
Mølcks Passage 1, 3450 Allerød
Fantastisk Sushi Frisk veltilberedt sushi, bedste sushi restaurant vi har besøgt, Kan varmt anbefales ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Deres sushi smager fantastisk, men kun 4 stjerner pga dårlig= ingen betjening ifm egen bærepose, hvor han blot stillede frem istedet for direkte ned i posen, som ville have taget samme tid for ham, og meget nemmere for mig. Mangler lige den helt personlige betjening, hvor man lige mærker personen bag.
Mølcks Passage 5, 3450 Allerød
Rigtig lækker, både sushi og buffet med kød som steges ved bordet. Betjeningen er super og der er en rigtig god stemning.